Friday 8 February 2013

Buzy kuasa tiga !

Assalamualaikum

Gampang yang amat kan bila dah lama aku tak update blog nih . Last update pun bulan lepas . Untuk awal tahun punya post . Cehh kekonon dolu dolu macam pemblogger tegar ahh kan ? Sekali tengok sesawang engkau !

Aku takde lah bajet retis artis metis semua ni buzy sampai kan takde masa nak bersosial . Ada aje aku bukak Twitter sekali hangkut la dengan Facebook . Pakej gitu kan . Tapi nak update post guna handphone ni rasa mcam mangkuk aje nak kena taip satu satu . Hahaa

Jadi , kehidupan aku sekarang macam biasa je . Makin malas dan banyak tido . Kalau dulu aku pergi kerja pukul 7 sekarang pergi pukul 9 . Kalau rajin sikit dalam 8.55am . Rajin la sangat kann ?

Lagi kan pulak sekarang dah start dah kelas belajar kereta aku tu . Dekat Akedemi Memandu Kotaraya . Sekarang aku dalam latihan 8jam memandu tu . Gila bangga boleh bawak kereta . Rasa macam poyo semacam jeh . Hehe . Orang lain dah test JPJ amende dah kan tapi aku baru terkedek-kedek nak belajar . Ahh pedulik hape -.-''

Kesempatan ni aku nak ucap SELAMAT TAHUN BARU CINA . Even reader aku takde bangsa cina kan . Tahu tahu tapi kita kan ONE MALAYSIA . So thats all . Mengantuk .

Ye macam nilah hisup aku , pepetang camni wajib tidur . WAJIB okay WAJIB .

Salam

Debab yang pemalas macam aku


No comments:

Post a Comment

Your comment are really appreciated.