Saturday 22 December 2012

A new blog

Assalamualaikum


Tujuan aku create blog yang baru ni sebab malas nak serabutkan blog aku, Nana Liyana tu dengan segala post yang berkaitan dengan GAs ataupun segments ataupun segala pertandingan yang aku sertai. So, i decided to make a new blog which one it is the first time i used blogskin template. Okay. Nak kata macam mana ye ? Guna blogskin ni sangatlah susah. Memanglah dari segi pengeditan tu its look like Ohmaigod, senang dan cantik. Tak perlu buat apa-apa pun. template kita dah macam alahaiiii, advance gituu. 

Tapi permasalahan nye sekarang aku ni selalu tak puas hati dengan apa yang ada. Nak jugak menyahut cabaran untuk edit blogskin template ni. Ecewahhh gitu. Cabaran konon. Haha

Aku sangat pelik macam mana yang budak-budak sekarang sangat advance dan perghhh hebat sangat dia orang menhendle coding semua. Aku ni pun nak naik pening. For a few time, terpaksa rujuk tutorial. Cari dalam google bagai. Haihh. Sangat pening.

Anyway, for contact and wanna knowing about my life, Just visit me at there

Main blog - Nana Liyana <3Twitter - @LiyanaMohdFacebook - Nur Liyana

No comments:

Post a Comment

Your comment are really appreciated.