Thursday 27 December 2012

CONTEST ' NAK SKIRT DARI NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE'

Assalamualaikum
Serious ! Contest ni sangat lah best. Tengok tajuk dah tau kan ? Aku masa jumpa contest ni melompat bagai nak nak macam kucing yang kelaparan dapat 5 ketul ayam KFC. Eh, analogi apa ni ? Mencaruk dah aku ni.

Join contest ni, ikut syarat yang dia bagi. Ala senang ajoo syarat nye pun. Adik aku yang tak masuk tadika pun boleh join dan ikut syarat dia. Tu pun kalau dia ada blog la. Haha. Ini syarat yang aku dah patuhi.
Orang yang ke 552 yang mengfollow NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE
Orang yang ke 82 yang mengfollow NORZI FOODILICIOUS HOUSE 
Orang yang ke 18 394 yang mengelike NORZI BEAUTILICIOUS (FACEBOOK)
Apa-apa hal, klik pada banner di bawah untuk info yang lebih jelas sambil-sambil tu doa-doa sikit harap boleh menang. Mana tahu kan rezeki masing-masing. Puh puhh

Tolong la terasa bertuah aku mentag korang ni :
Nana
Hasya
Wana
Maisarah
Husna
Amboii. Tengok skirt dekat banner tu. Aku yang melagut rasa terhegeh-hegeh nak kan skirt tu. 
Goodluck uolss
Bye :D

No comments:

Post a Comment

Your comment are really appreciated.