Saturday 29 December 2012

Puas hati

Assalamualaikum


Waiting lah sangat kan . Padahal kalau boleh tak nak aku masuk tahun baru .
Tak nak ambil result SPM . 

Fuhh  lepas mengodam seharian suntuk blog baru aku ni  akhirnya siap jugak . Pheww . Bajet macam buat assigment pulak . Masa memula buat blog baru ni ingat nak ala ala kekonon sweet sweet dengan flowers vintage gituu kan tapi aku rasa dah cukap lah guna tema yang ala ke-kanak-kan ni kan . Lagi pun aku dah besar *muka angkuh gila* Dah nak masuk 18 tahun dah *memek yang sama* Ciss . Mangaii je .

Jadi selepas diteliti dengan teliti setelitinya , jadi lah macam ni blog aku . Taraaaaaaaaaaa ! *bunyi drum roll* Macam besar sangat mandat . Haha . Ekceli , aku nak penat nak hias bagai ni . Macam budak-budak . Kan lebih comel sebegini . *kelip kelip mata lelaju*

Ni aku main campak je kaler apa yang aku suka . Lantak la matching ke tak an . Malas pulak nak fikir . Lepas tu background pun aci tak pilih dah yang pastel-sweet-meleleh ni . Sebab nak bajet besar kan , so aku pilih yang garang sikit . Biar orang bukak blog aku ala ala terkejut beruk gitu . berkulit rimauu aummmm .
Apa apa pun aku puas hati sesangat ! Eh tapi blog yang lama tu masih guna lagi . Sayang la nak delete kan . Tengok , betapa penyayang nye aku . Sampaikan dengan blog pun cenggini . Sila menyesal sape yang mintak clash dengan aku tu . Haha *baling botol*

Umaigodd . Ni dah kes masuk lif tekan sendiri ni . Apa apa hal , malam dah makin larut dan aku pun mengantuk . Kena belajar tidur awal dah sebab kan dah bukak sekolah . Walaupun aku dah tak sekolah tapi aku masih berjiwa pelajar . Bangun diawal pagi dan terperangkap dalam kesesakan lalu lintas seperti hari hari sekolah dolu dolu . Bersemangat kemenuntutan ilmu kan aku ? Hah ha dalam mimpi la . Awal tahun ni aku dah start keje . Yela tak kan nak melangoo je kat rumah . Nak kahwih esesokk susah . Muahahaha .

Bye

No comments:

Post a Comment

Your comment are really appreciated.