Thursday 27 December 2012

TThe Great Holiday Giveaway By IzyanNzrh and SchaFeeqah

Assalamualaikum

Bismillah . Mulakan dengan ayat yang mulia tak salah kan ? Haha. Apesal aku jadi baik sangat malam ni ? Lantak lah . Apa pun aku nak bagitau yang aku dah join satu Giveaway ni . Mangaii betul . Heboh macam nak satu kampung tahu . Hah ! Memang pun . Kalau boleh nak satu kampung join giveaway ni .

*fikir*

Makcik sebelah rumah aku ada blog ke ? Ada Facebook ? Entah-entah laptop pun takde . Hahahahahahaha *gelak berguling*

Perangai syaiton aku dah datang dah . Jangan ikut ! Take note *salin

So , apa pun yang nak join macam biasa, klik pada banner comel di bawah ye ? Alahai banner pun dah buat aku amomomo comel nye . Ini baru banner , hadiah nanti kau akan jerik camni .

"Opocot mak engkau ! Siyes gila bai hebat . Hadiah dekat Court pun tak macam ni ." *apa kaitan dengan Court ?

Ni bab nak mengeTAG pulak . Aku memang suka tang ni . Sila pastikan mereka tahu ye .


Sini aja ya bukk *indon tetiba*
Salam :)

No comments:

Post a Comment

Your comment are really appreciated.